riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست شصت و دوم : شب بیداری با دوستان

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ق.ظ

من از دار دنیا چند تا رفیق اُسکُل دارم که البته یکیشون رو واقعا دوست دارم و صمیمی ترین دوستمه.کلا زیاد رفیق باز نیستم و از هر کسی که بخواد زیاد بهم نزدیک بشه فاصله میگیرم.نمی دونم این دیگه چه مرضیه!!!

دیشب جمعمون جمع بود و خونه یکی از دوستان بودم.شام رو همونجا خوردیم و تا صبح بیدار بودیم.

جاتون خالی PS4 بازی کردیم و چند دست پاسور زدیم که البته من چون زیاد بلد نیستم بیشترشو باختم.کلی تو سر و کله هم زدیم و خندیدیم.

راستش رو بخواید تازه رسیدم خونه:)

(ساعت زیر پست رو نگاه کنید)

الان واقعا خوابم میاد ولی چون آبجیم امتحان قلم چی داره ، باید نیم ساعت دیگه برسونمش حوزه امتحانی.در حال حاضر فقط میتونم با لباس بیرونی یه چرتی بزنم...


۹۷/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۳)

PS4 اونم باختی؟ :)

پاسخ:
استثناعا در فوتبال PES استادم.البته آرسنالی هستم و شدید هجومی میچینم گل های الکی زیاد میخورم ولی زیاد گل میزنم و میبرم.اونا خوب رئال میگیرن و بِیل و رونالدو مثه چیز میدون:(
البته منم اوبامیانگ داشتم.
Mortal Combat چون بازی نکردم فن هاشو بلد نیستم و میباختم.
یه زمانی خیلی گِیم دوست داشتم و عاشق بازی های سوم شخص بودم.بهترین خاطرات بچگیم مکس پین بود.
میدونستی اسم وبلاگم رو بر اساس یه بازی گذاشتم؟
اینجوری فایده نداره.باید چند تا پست جداگونه در مورد بازی بذارم.کاش منم یه PS4 داشتم.
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۷ گلشیفته را
ماهم دیشب بعنوان شب بیداری رفتیم دعای ابو حمزه!!! :/
پاسخ:
اولین بارمه اسم همچین دعایی میشنوم:)
من fifa  استادم :) ... منچستر رو میارم با برادرم معمولا تابستانا بازی میکنم
من پاس زیاد میدم بعضی موقع ها اعصاب برادرمو خورد میکنم D: چیه خو استاد پاس هستم
خیلی بازیهای دیگه بازی نکردم بیشتر fifa بوده با یه چن تا تفنگی و ماشین البته قدیم ترا الان فقط fifa

اسم وبتو نمیدونم والا داداش :)
پاسخ:
صد در صد فیفا خیلی قشنگ تر از PES هست
ولی چون فیفا نیاز به تمرین زیاد داره دیگه گفتیم همون pes بزنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی