riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

خوب...پتروشیمی زاگرس که ول شد...

حالا بشینیم واسه آزمون استخدامی بعدی بخونیم.گر چه با این وضع معدل ، دانشگاه و سطح علمی ، احتمال قبولی بنده در این آزمون هایی که چندین هزار نفر ثبت نام می کنن و تعداد افرادی که در نهابت جذب میشه در حد تعداد انگشت های یک دسته ، خیلی کمه شاید نزدیک به صفره!...اما من نهایت تلاشم رو می کنم که معجزه برای من رقم بخوره...

دروس عمومی :

 ادبیات / هوش / کامپیوتر / زبان انگلیسی /

دروس تخصصی :

استاتیک / مقاومت / ترمودینامیک / سیالات /انتقال حرارت / دینامیک / ارتعاشات

هر چی فکر می کنم میبینم تو این زمان محدود و حجم این دروس سنگین ... هووووووف ، خیلی سخته!

لامصب چه زمان بدی هم هست.این مدت کلی گرفتارم.جام جهانی هم که هست :)

چطوری درس بخونم با این وضعیت آخه؟

۹۷/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۲)

ایشالله که موفق بشی :)
پاسخ:
قربونت بهنام جون...
خیلی دعام کن...امروز واقعا عصبی شدم.حتی می خواستم برم پتروشیمی زاگرس توی عسلویه و ازشون بپرسم واقعا ملاک گزینشتون چی بوده؟!!!!!!
بعدش گفتم بی خیال...آخه شغل خیلی سطح بالایی هم نبود.این آزمون خیلی مهمتره.ببینم میتونم معجزه کنم یا نه.خیلی سخته ولی شدنیه
میریم مدرسه باید درس بخونیم دانشگاه میریم باید درس بخونیم. آزمون استخدامی میدیم باید درس بخونیم. 
کلا در حال درس خوندنیم.
پاسخ:
چه میدونم والله...
من درس خوندن رو دوست دارم ولی چون سال هایی که باید میخوندم به علت یه مشکلاتی نخوندم الان حس می کنم دیگه نمیشه...با این حال باز هم دست نمیکشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی