riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست چهل و هفتم : دوره اتوکد مکتب خونه

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ
دیروز‌ دوره آنلاین « اتوکد دو بعدی» وبسایت مکتب خونه رو ثبت نام کردم.حدود ۲۰ درصد جلسات رو نگاه کردم و یاد گرفتم.آموزش‌خوبیه!من که خوشم اومد خداییش...!...البته چون رزومم خالیه ، بیشتر مدرکش مورد نیازمه...
قیمت ثبت نام هم تقریبا ۱۲۰ هزار تومنه.احتمالا واسه صدور مدرک هم باید یه مبلغی پرداخت کرد.فعلا تمرکزم روی همین دوره هست.

این روزها دارم به این فکر می کنم که این هم نشد زندگی!بیکار...الاف...هیچی هم بلد نیستم که انجام بدم.چی‌ کار کنم خدا؟!!!!

۹۷/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی