riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست چهل و دوم : PES 2018

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیشب بازی فوتبال PES 2018 رو دانلود کردم و امروز هم نصبش کردم.گرافیک و رم خیلی بالایی میخواد و لپ تاپ من نمیتونه خوب اجراش کنه.یه خورده باید تنظیمات گرافیکیش رو کم تر کنم که روونتر و بهتر اجرا بشه.فقط یه Joystick کم دارم که سر فرصت میخرم.هر وقت دوستی فامیلی کسی اومد پیشم میتونیم با هم بازی کنیم و حال کنیم.قبل از بازی های آرسنال هم میچسبه چند دست بازی کنم که حداقل چند تا بازیکن حریف رو بشناسم.البته زیاد هم نباید بازی کنم و وقتمو هدر بدم.فقط جهت تفریح...

۹۷/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی