riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست سی و هشتم : پارگی جَنت رادیاتور ماشین

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

امروز در اثر بی احتیاطی خودم ماشینم خراب شد.چراغ چک ماشین روشن شد و من اعتناعی نکردم.اول فکر میکردم مشکلی نداره و اون چراغ الکی روشن شده اما کم کم فهمیدم ماشین داره بیش از حد داغ میکنه و کولر ماشین هم درست کار نمی کنه.تصمیم گرفتم فعلا باهاش کنار بیام و مرخصی شهری بعدی درستش کنم اما ناگهان تو مرکز شهر جنت ماشین ترکید و کلی آب سفید پرفشار از زیر ماشین پاشید بیرون!

یکی دو نفر اومدن کمک و راهنماییم کردن و حدسشون درست بود که قسمتی از رادیاتور به نام جَنْت پاره شده و طبق شواهد ، جنت پایینی ماشین خراب شده بود.جَنت یه لوله مارپیچ لاستیکی هست.خلاصه با پیک موتوری رفتیم براش یه جنت خریدیم و شماره یه اوستای سیار رو هم گرفتیم و اومد برامون جَنت رو درست کرد.علت اصلی پارگی جنت ، داغ شدن بیش از حد ماشین بود و علت داغ شدن ماشین هم کار نکردن فن رادیاتور بود.علت کار نکردن فن رادیات هم پوسیدگی و کثیفی بیش از حد فیوز و فیش ۴ شاخه رادیاتور بود که اوستا اول با یه سیم برام مستقیم و به عبارتی یک سرش کرد و بعد خودم رفتم یه فیوز خریدم انداختم روش...

الان ماشین کاملا درسته...راستی یادم رفت بگم که ماشینم یه پراید آلبالویی خیلی کهنه ولی دوست داشتنیه!!!

خاک تو سر سرگرد کچل بی مغز که به من و پوریا و پدرام یه مرخصی پایان دوره درست و حسابی نداد.کلا اگه بتونیم ۱۰ روز ازش پایان دوره بگیریم خیلی کار بزرگی کردیم...


۹۷/۰۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۲)

با عرض سلام و وقت بخیر  خودروی بنده پژو 207  با 2500 کارکرد امروز بدون اینکه چراغ چک روشن بشود پاره گی جنت داشت 

پاسخ:
:)
خیلی دلم 207 میخواد
از این سقف شیشه ای ها

سقف شیشه ای 207 بعضی وقت ها مکانیک ها جک میزنن زیرشون  ترک بر میدارن باید موقع جک زدن احتیاط کرد و جک رو وسط زد

پاسخ:
دیگه ماشین ایرانیه دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی