riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

بالاخره روزهای خدمتمون دو رقمی شد.حدود 15 روز دیگه قراره واسه تعطیلات عید بریم خونه.مربی ها کمی از سخت گیری هاشون کم تر شده و کم کم داریم لبخندشون رو هم میبینیم ولی مرتب تکرار می کنن که اینجا رو برامون جهنم می کنن.کار این روزهامون شده شرکت در کلاس های چرت و پرت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و ...

مربی هامون آدم های عجیب غریبی بودن و هر کدوم سعی میکرد یه جوری اذیت کنه.بامشاد از اون طرف جریممون میکرد و مقبلی و باقری هم از طرف دیگه.به جز چند نفر که خیلی شیطونن ولی انصافا بقیه بچه ها خیلی خوبن.اون شب از 11 تا 2 شب سر پست نگهبانی بودم که هوا به شدت سرد بود.البته نگهبان پاس 2 ستاد گردان بودم که خوشبختانه از گروهان زیاد دور نبود.بعد از پست نگهبانیم رفتم خوابیدم.

صبح زود ژاکت تنمون کردیم و شروع کردیم به ورزش کردن و تقریبا نابودمون کردن.پیشنهاد می کنم قبل از رفتن به خدمت سربازی کمی آمادگی بدنتون رو بهتر کنید.ظهر دوباره رفتیم کلاس عقیدتی و یه آخوند اومد کلی برامون حرف های خاک بر سری زد و بچه ها هم خندیدن.مجردها کلی خندیدن و یاد دوست دختر سابقشون افتادن و متاهل ها هم دل تنگ خانوم هاشون شدن.

یه فروشگاه خیلی خوب توی پادگان هست به نام 808 که من و محمود و بقیه بچه ها عصرها میرفتیم اونجا و پیتزا یا املت میزدیم.بقیه روز هم معمولی دنبال شد...

فردای اون روز پنجشنبه بود و کلا کارهامون سبک تر بود.یه فرنچ اضافی و شلوار و جوراب و کمی قند و یه پتو و یه کلاه هم بهمون دادن و بعد دیگه راحتمون گذاشتن.بعضی بچه ها خوابیدن و بعضی بچه ها هم توی محوطه گروهان ورزش می کردن.من هم کمدم رو مرتب کردم و خوابیدم.یادم رفت بگم که صبح هم باهامون کلی رژه کار کردن ولی بعدش دیگه کاری باهامون نداشتن.عصرش هم با محمود رفتیم فروشگاه 808 و بندری زدیم با نوشابه.جاتون خالی...

یه چیزهایی هم که لازم داشتم خریدم: کیف پول مشکی / چراغ قوه / دمپایی /خودکار / کفی برای پوتین / آب میوه /ناخن گیر و یک عدد لاک برای نوشتن روی پوتین!!!


۹۶/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۱)

برای سفر آموزشی چی ها نیاز با خودم ببرم تو فصل زمستون ؟ آقا منو نترسون همه چی اولش سخته دیگه من تو هر کار سعی میکنم تحمل کنم البته امیدوارم ّ بکشم :)

پاسخ:
همه چیز بهتون میدن.یه ۱۰۰ تومن پول نقد و یه کارت که موجودی داشته باشه با خودت ببر.قبل از رفتن هم کاااااامل کچل کن چون اونجا باید کللللی تو صف آرایشگاه وایسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی