riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست بیست و هفتم : یادگیری نرم افزار AutoCAD

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ
به نظر من یکی از نرم افزارهایی که هر مهندسی باید اون رو یاد بگیره نرم افزار AutoCAD هست چون هر مهندسی نیاز به طراحی با کامپیوتر داره و باید یه حداقل هایی رو در این زمینه یاد بگیره.تو کشور ما بیشتر از همه معماران ارزش این نرم افزار رو میدونن.
خلاصه من تصمیم گرفتم چندین و چند دوره AutoCAD رو سپری کنم که قشنگ راه بیفتم و بتونم در آینده در دفاتر مهندسی کار کنم.اولین دوره ای که پیدا کردم دوره مجازی آموزش ترسیمات دو بعدی اتوکد از وبسایت فرادرس هست که مدرس اون آقای مهدی جنگجو هست.این هم لینک آموزش :


این دوره آموزشی دارای 15 جلسه اس که اگه من بتونم روزی 3 جلسه بخونم می تونم در 5 روز این دوره رو تکمیل کنم.مرخصی من هم کلا 7 روز بیشتر نیست و باید از این روزهای اندک ، نهایت استفاده رو بکنم...
وبسایت فرادرس رو در پست بعدی معرفی می کنم.

۹۶/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی