riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست پانزدهم :حس و حال آدم بعد از بازگشت به پادگان

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ب.ظ

خدا رو شکر به سلامت رسیدم پادگان.جاده هم خیلی شلوغ بود و بیش از ۵ ساعت توی راه بودم.روز اول که برگشتم خیلی خیلی کُما بودم.اما بعد از اینکه دو روز گذشت حالم خیلی بهتر شد.خدا رو شکر نگهبانی هامون کمی کم تر شده و پنجشنبه ها رو هم تعطیل کردند.البته بچه ها میگفتن برای ما که معمولا آخرهفته ها نگهبانیم فرق زیادی نمیکنه ولی به نظر من خیلی فرق می کنه.فردا پنجشنبه اس و مرخصی گرفتم و فردا نمیرم پادگان.هوا هم عالیه و کمی گرم شده.البته صبح زود یه باد خیلی تند و وحشتناک شروع به وزیدن کرد و گرد و خاک زیادی بلند کرد و خسارات اندکی رو هم به پادگان زد.

روحیم امروز خیلی خوب بود و حس می کنم حداقل آخر خدمت رو نباید سخت گرفت.میگذره ...

این عکس حس و حال منه بعد از اینکه برگشتم پادگان...


۹۶/۱۱/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی