riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست دوم : بررسی موضوعات مختلف

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

امروز داشتم همین جوری وب گردی می کردم و تو سایت های مختلف می چرخیدم.قیمت گوشی های مختلف اپل و بلک بری و ... ، قیمت لپ تاپ ، قیمت مسواک برقی!!! ، قیمت کوله پشتی و ... رو به صورت کاملا الکی !!! بررسی میکردم.هدفم بیشتر این بود که بدونم زندگی لاکچری چقدر خرج داره :)

بعد همین طوری یه چرخی توی یوتیوب زدم.چیزای مختلفی دیدم.مصاحبه های مختلفی رو نگاه کردم.بحث های جالبی بود.در مورد مهاجرت ، ازدواج ، نیاز جنسی در ایران ، مد و فشن و شلوار پاره ، ازدواج موقت و ... مصاحبه های جالبی با مردم شده بود.دوست دارم غیر از مسئله سربازی ، در مورد این مسائل هم یه چیزایی بنویسم.من فعال اجتماعی نیستم و اطلاعات زیادی هم در این زمینه ندارم ولی داشتن اطلاعات پایه از مشکلات جامعه ضروری به نظر میرسه...


۹۶/۱۱/۰۸ موافقین ۴ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی