riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست شصت و هشتم : مهمانی اتمام خدمت اینجانب...!

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ

پریشب یه مهمونی به مناسبت اتمام سربازی بنده در منزل پدری اینجانب برگزار شد و اقوام و در و همسایه به صرف افطار خونمون دعوت بودن.غذا هم خورشت سبزی درست کردیم.البته خیلی خیلی اذیت شدیم ، چون هوا به شدت گرمه.دیروز ظهر هوا به مرز ۵۲ درجه رسید ... واقعا وحشتناکه...

راستی یه گوسفند هم خریدیم و قربونی کردیم...هیچ وقت فکر نمی کردم یه گوسفند اینقدر گرون باشه!!!

آخه یک و سیصد واسه یه گوسفند؟چرا آخه؟!!!!

این روزها یه کم سرم شلوغه ، واسه همین وقت نمیکنم پست بذارم...بعدا میگم چرا...


۹۷/۰۳/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۵)

سربازی. وای خدا.
پاسخ:
:))))))
مرررررررررررد میشه آدم تو سربازی
سلام دادا ... بالاخره تموم شد مبارک باشه منم که دعوت نکردی! :)

ما هم که یه روز باید بریم دیگه :|
من سربازی نموخوام D:
پاسخ:
ایشالله عروسیم دعوتت میکنم.اصلا گور بابای عروسی!امید دارم ایشالله به زودی استخدام پتروشیمی بشم.دیروز مصاحبه بود.البته خیلی هم تعریفی نداشت.ولی حداکثر تا یک ماه دیگه نتیجش اعلام میشه.اگه قبول شدم کارپارتی میگیرم حتما دعوتت می کنم.
سربازی هم زود تموم میشه.فقط کسری و بسیج تا میتونی واسه خودت جور کن...
ما اگه نخوایم مرد بشیم کیو باید ببینیم؟ :)
پاسخ:
اینو همیشه من میگفتم که...
اتفاقا مردها تو خدمت نامردی رو یاد میگیرن!!!!
اصلا کارت پایان خدمت زیاد هم ارزش نداره.اگه دلت نمی خواد نرو
برا مام دعا کن سربازیمون ختم بخیر بشه! هنو شرو نشده!
پاسخ:
ایشالا بری و سربلند برگردی مرد بزرگ
کِی اعزام میشی؟
چاکرم
فعلا ارشد دخیل شد و نجاتمون داد تا ببینیم ارشد کجا میفتیم :))
پاسخ:
بهترین انتخابم توی زندگی این بود که با اینکه ارشد روزانه دانشگاه دولتی قبول شدم ولی تصمیم گرفتم برم و خدمتمو تموم کنم.
البته هر کس شرایط مخصوص به خودشو داره ولی در کل به نظرم سربازی اولویت بالاتری داره.حتی اگه بعد از دیپلم تکلیفش معلوم بشه بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی