riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست شصتم : بزن بریم دزدی...

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۳ ب.ظ

امروز یه فیلم قدیمیه دیگه به نام " بزن بریم دزدی " رو دیدم.جالب اینجا بود که نقش اول فیلم ، آقای عارف همون خواننده معروف بود.

از اون فیلم هایی بود که سادگی و باحالی و طنز توش زیاد بود.نه پولدارش شکل پولدارها بود و نه دزد و فقیرش.خانم حمیده خیرآبادی معروف به مادر سینمای ایران که مادر خانم ثریا قاسمی هستن هم در این فیلم نقش آفرینی میکردن.


۹۷/۰۳/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۳)

من این فیلم قدیمیا اصن حال ندارم نگا کنم :|
پاسخ:
من هم نگاه نمیکردم ولی بعد از قسمت آخر پخش شده از سریال Game of thrones در حالی که هنوز توی شوک اتفاقاتش بودم ، دوستم مجبورم کرد فیلم زنی به نام شراب رو ببینم.از اون موقع تصمیم گرفتم همه نوع فیلم ببینم.
از کجا گیر اوردی
پاسخ:
چی رو ؟
اگه فیلم رو میگی ، منبعش در اختیارمه.یکی از دوستام یه کلوپ حرفه ای داره.هر فیلمی بخوام مجانی برام توی هاردم کپی میکنه.فیلمی نیست که نداشته باشه.
دوست ِ کلوپ ِ حرفه ای دار، نعمتی از نعمتهای بهشته
پاسخ:
اصلا خودِ حوریه 😎
البته بنده خدا بدجور نمک گیرمه😊😊😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی