riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

دو تا بازی واقعا روی روح و روان من اثر گذاشتن :
یکی مکس پین بود که سری یک و دو با فاصله کمی از هم ساخته شد و در دوره خودش فراتر از تصورها بود.من خیلی بچه بودم که عاشق مکس پین شدم.سری سوم بعد از گذشت سال های زیادی توسط شرکت RockStar ساخته شد و به نظر من گیم پلی فوق العاده ای داشت و تنوع مرحله هاش عالی بود اما واسه منی که سال های بچگی و حتی همین الان ، خوابِ مکس پین رو میدیدم و میبینم و توی رویای تاریک و جذابش زندگی میکردم یه چیز مشهود بود.مردی که توی سری سوم مشروب میخورد و مأموریت های خطرناکی انجام میداد دیگه مکس پین نبود.نوع تیراندازی و اخلاق و روحیاتش در بازی به نظر من حتی شبیه مکس پین هم نبود.انگار سعی میکرد ادای مکس پین رو دراره...


بازی بعدی که همین سه چهار سال پیش شروعش کردم Tomb Rider بود . بازی فوق العاده زیبا و مهیج و دلهره آور و همچنین معمایی.شاید برای من کمی یادآور مکس پین بود گر چه هیچ نقطه اشتراکی جز سوم شخص بودن سبک بازی رو بینشون نمیدیدم.نقش اول این بازی کسی نبود جز لارا کرافت دوست داشتنی...
یه جورایی عاشقش شدم و اگه یه روز لارا رو ببینم ، مجبورش میکنم که عاشقم بشه...


۹۷/۰۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۱)

دو بازی بسیار زیبا و ماندگار!
لارا رو دیدی با چماق خیس بیوفت دنبالش بهش بگو یا عاشقم میشی یا با چماق میکشمت.😂😂

پاسخ:
لارا رو خرس و جادو و تفنگ و طوفان و دریا نتونست بترسونه...تازه من که عشقمو نمیترسونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی