riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست چهل و سوم : آخرین مرخصیم هم تموم شد...

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ق.ظ
نصف شبه و فردا صبح زود باید پادگان باشم.این آخرین هفته خدمتمه و بیشتر میرم که کارای تسویه حسابم رو انجام بدم.این چند روز به این نتیجه رسیدم که احتمالا بعد از خدمت افسردگی بگیرم.مگر اینکه زود کار پیدا کنم.باید واسه بعد از خدمت یه برنامه درست و حسابی بچینم.خیلی چیزها تو ذهنمه که باید دقیق تر بهشون فکر کنم و مطمئن بشم که آیا واقعا میخوامشون یا نه.باید برنامه ریزی های دقیقی در زمینه ورزشی ، درسی و کاری و دیگر زمینه ها داشته باشم.اصلا می خوام ارشد بخونم یا نه؟!چه رشته ای ؟ چه گرایشی ؟ البته دوس دوس دارم یه ۳ سالی ، نرم نرمک درس بخونم و بعدش برم یه دانشگاه خیلی خوب...
در کل فعلا تا روز رهایی ، نمی تونم تصمیم درستی واسه زندگیم بگیرم.فقط می‌دونم یه کاری باید بکنم که افسردگی نگیرم.
راستی چرا هیچکس کامنت نمیذاره برام.یعنی تا الان وبلاگم بیننده نداشته؟!
البته من این وبلاگ رو ۹۹.۹ درصد برای دل خودم درست کردم.حالا اگه کسی هم مطالبمو خوند ، خوشحال میشم کامنت بذاره.مرسی...
۹۷/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۲)

به به خیلی خوشحال شدم با وبلاگتون آشنا شدم ^_^
فصل اول شما شاید یکی از بزرگترین دغدغه های آینده من باشه!
بریم که ته آرشیوتونو در بیارم!!
راستی بعد این که انشالله خدمتتون تموم شد خوبه که خودتونو قبل و بعد خدمت مقایسه‌کنید و خیلی خوب میشه اینجا هم به اشتراک بذارید.
پایان خوبی برای قصل اول میشه!
یاعلی
پاسخ:
سلام آقای پدر پسر شجاع عزیز...!!!:)
من هم خوشحال شدم که بالاخره یکی وبلاگمو خوند.راستش امروز خدمتم تموم شد و دیشب از خوشحالی خوابم نبرد.امروز هم به دلایلی از جمله اولین روز پایان خدمتم ، خیلی خوشحالم.
نگران خدمت نباش ،‌چون هر چه قدر بیشتر بهش فکر کنی سخت تر میگذره و همیشه باید به عنوان یه اردوی نظامی بهش نگاه کنی و سعی کنی ازش لذت ببری.اگرچه روزهای تکراری خدمت باعث میشه از خیلی چیزها و روزمرگی‌ ها زده بشی.
این هم بگم که نگرانی هات کم تر بشه.من در یکی از سخت گیرترین و رزمی ترین یگان های حاضر در ایران خدمت میکردم و به احتمال خیلی زیاد شما به اندازه من بدشانس نخواهید بود.
حالا که خدمتم تموم شد و زمان بیشتری دارم  پست های خاطرات سربازی رو زودتر میذارم.
راستی بابت معرفی فیلم ها خیلی خیلی ممنون.دو مورد رو قبلا دیده بودم و بسیار خوشم اومد و احتمال میدم سلیقه هامون در مورد فیلم نزدیک به هم باشه.
در مورد اون پیشنهاد مقایسه هم بععععععله....حتما همچین پستی میذارم.فعلا یه سه چهار ماهی می خوام راحت استراحت کنم و بعد دنبال کار بگردم.اگر چه با توجه به این وضعیت بعید میدونم کار پیدا بشه.برام دعا کن...برام باز هم کامنت بذار مرسی...
تبریییک ^_^
مطمئن باش بیننده داشته و داره...
فقط اکثرا خواننده ی خاموشن !

مطمئنا بدشانس ترم !! دغدغه اصلیم اینه که چه آدمایی قراره دور و برم جمع شن...

خیلی هم عالی. پیدا میکنید ایشالا، سعی کنید یه حرفه صنعتی یاد بگیرید مثل تراشکاری یا مکانیکی...
البته من از تحصیلاتتون بی اطلاعم.
پاسخ:
مرسی...
بیشتر این وبلاگ رو به خاطر دل خودم نوشتم ولی خوب اینکه افراد دیگه ای هم نوشته هام رو بخونند برام جالبه.
خودم لیسانس مکانیک سیالات دارم.البته هیچ دیدی نسبت به آینده شغلیم ندارم.باید بیشتر فکر کنم روی این موضوع...
در مورد خدمت هم بگم که تا میتونی سابقه بسیج جور کن چون کسری داره و نمیدونی کسری چقدر شیرینه و سعی کن برای سپاه پذیرش بگیری.اگه هنوز مجردی سعی کن تا پایان خدمتت مجرد بمونی وگرنه سخته.
یادت باشه که آدم به همه شرایط عادت میکنه.همه چیز اولش سخته...کافیه یه مدت تحمل کنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی