riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست و سی چهارم : امروزمون هم به فنا رفت...

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

صبح دیر بیدار شدم.حدوداً ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه بود که بیدار شدم.خوردن صبحونه همزمان شد با تلویزیون نگاه کردن من و سرگرم شدنم با دیدن برنامه دورهمی ! اینقدر این مهران مدیری و قیمت باحالن و حرفای باحال میزنن که اصلا نمیشه تلویزیون رو خاموش کرد.

خلاصه ما رفتیم که یه ذره اتوکد کار کنیم که شاید یه کمی به برنامم برسم.یه ربع ساعت کار کردم و همین جور که داشتم یه درس طولانی رو با بی حوصلگی میگذروندم بابام گفت : سعید ، آماده شو که ظهر دعوتیم خونه عمت اینا...

هیچی دیگه ... الان خونه عمم اینا داریم حرف های سرگرم کننده میزنیم که بگذره...

دیگه فکر نکنم بتونم دوره اتوکد مهندس جنگجو رو تموم کنم.البته سعیمو می کنم ولی تموم کردنش محال به نظر میرسه...

بیخیال بریم از مهمونی لذت ببریم...


۹۷/۰۱/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی