riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

امروز روز مراسم ترخیص دو تا از گردان های دیپلم و زیردیپلم هست.امیر هم میاد.ما هم برای سرود آماده ایم و جناب غ که رهبر گروه ارکستر ۰۵ بودن مثل همیشه شاد و خوشحال به همراه گروهشون اومدن.همون اول کار ما رفتیم وسط میدون و سرود سلام شهدا و سرود ملی رو خوندیم.کارمون بد نبود.فقط یه صلوات نابه جا فرستادیم و یه ذره خراب کردیم.در کل به خوبی و خوشی تموم شد و رفت پی کارش...

ظهر رفتیم کلاس حفاظت اطلاعات و ویدیوهای خیلی جالبی بهمون نشون دادن.در مورد شنود کردن تلفن ها مطالب جالبی بهمون گفتن.کلاس ها چون توی نمازخونه برگزار میشه ، نصف بچه ها یواشکی میخوابن و خیلی ها کمردرد گرفتن.پاهامون هم به خاطر رژه خیلی درد گرفته.بچه هایی که مشکل پزشکی دارن و نمیتونن رژه برن بهشون کارهایی مثل نظافت میدن ولی در کل خوش به حالشونه...

هنوز هیچکس نمیدونه دقیقا در چه تاریخی میریم مرخصی عید!شایعه شده ۲۸ اسفند میریم در حالی که قبلا گفته بودن ۲۵ اسفند!دلم لک زده واسه تخت و لپ تاپ خودم.دلم تنگ شده واسه اتاق سوت و کورم و خوابیدن تا لنگ ظهر!دلم خیلی خیلی تنگ شده واسه مامان و بابا و آبجی گلم.دلم یه ذره شده واسه دست پخت مامانم.غذاهای اینجا خیلی بدمزه ان.دلم تنگ شده واسه زندگی واقعی...



۹۷/۰۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی