riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست سی و یکم : خدایا ، حالمو عوض کن...

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ق.ظ

نمی دونم چرا دیگه هیچی خوشحالم نمی کنه.البته انگار اتفاق خیلی خوبی هم توی زندگیم نمیفته ولی حس میکنم لذت هیچ چیز دیگه توی گوشت و پوست و استخونم نمیره.انگار دیگه از ته دلم نمیخندم.شاکی ام از خودم و زندگیم.عصبانی ام از فرصت هایی که تو زندگیم از دست دادم.حس می کنم جایگاه من نباید چیزی باشه که الان هستم.

مسئله اینجاست که الانم رو نمی تونم بپذیرم.حس می‌کنم نباید اینجوری بمونه و بالاخره تمام آرزوهام به حقیقت میپیونده اما نمیدونم دیر یا زود...فقط باید تلاش خیلی  زیادی داشته باشم.

فعلا برای راهایی از این مشکل دو راه به فکرم میرسه:

۱- تقویت عزت نفس(باید یه کتاب یا مجله یا هر چیزی که برای تقویت این موضوع مفیده پیدا کنم و عزت نفسم رو بالا ببرم)

۲- برای خودم برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی ترتیب بدم و سریع تر به یکی از برنامه های کوتاه مدتم دست پیدا کنم که هم اعتماد به نفس بگیرم و هم روحیه ام برای رسیدن به اهداف بلند مدت تقویت بشه.مثلا الان برنامه ریزی کوتاه مدتم تموم کردن دوره اتوکد مهندس جنگجو هست که باید قبل از رفتن به پادگان تمومش کنم.میدونم سخته ولی شدنیه و باید بشه.

۹۷/۰۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی