riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست بیست و نهم : آخرین روز سال ۱۳۹۶

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۲ ب.ظ

امروز آخرین روز سال ۱۳۹۶ هست.سالی که برای من جز درد هیچی‌نداشت.روحم از جسمم خسته تره.سال ۱۳۹۶ رو میشه برای من سال خدمت در تیپ ۵۵ هوابرد نام گذاری کرد.آره...من بعد از آموزشی افتادم یگان تکاوری تیپ ۵۵ هوابرد شیراز.جایی که یک روز هم نمیشه احساس آرامش رو تجربه کرد...جایی که در هر روزش باید هزاران بار مرد و زنده شُد...

بی خیال!چیزی دیگه نمونده که این روزهای سخت تموم بشه.شاید هم بهتره همه  سختی های خدمت رو تموم شده بدونم و این یک ماه باقی مانده رو فقط در حد شرکت در یک اردوی نظامی بدونم و ازش لذت ببرم.

سال ۹۷ میتونه اتفاقات خیلی خوبی برای من بیفته.خدمتم که ایشالله با یه مرخصی پایان دوره خوب به زودی تموم میشه.میتونم شغل خوبی پیدا کنم و به یه سری آرزوهای دیگم هم برسم.

یه سری اتفاقات خیلی ساده اما مهم هست که اگه اتفاق بیفته ، سال ۹۷ به یک نقطه عطف در زندگی من تبدیل خواهد شد...می خوام سال ۹۷ ، سالِ تلاش ، کوشش و جدیت برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهام باشه.پیش به سوی تلاش بی وقفه...

سال تحویل امسال رو کنار مزار مادربزرگم خواهم گذروند چون مدت زیادی نیست که به رحمت خدا رفته.روحش شاد...

به امید خوشبختی و سلامتی همه در سال جدید...

۹۶/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی