riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

این روزها بیشتر کارهایی می کنم که روز و شبم سریع تر بگذره.کتاب می خونم ، به بعد از سربازی فکر می کنم ، به روز تسویه با پادگان فکر می کنم ، به تعداد نگهبانی های باقی مونده فکر می کنم ، به گذر زمان فکر می کنم ، می خوابم ، آواز می خونم ، با آدم های جدید آشنا میشم و میذارم که این زمان های مرده ، بگذره...

چند روز دیگه قراره بریم مرخصی عید.میگن بین ۸ الی ۱۰ روز بهتون مرخصی میدیم که به نسبت خوبه و میشه یه نفسی برای باقی خدمت چاق کرد.من وقتی از مرخصی برگردم حدود سه هفته (شاید کم تر) توی پادگان میمونم و میرم مرخصی پایان دوره!بعدش هم ایشالله دو سه روز قبل از تسویه ام برمیگردم پادگان و امضاهای تسویه ام رو جمع می کنم و در آخر هم خداحافظی با پادگان ملعون!!!امضاهای تسویه حساب خیلی زیاده و گرفتن همه امضاها شاید سه روز کامل طول بکشه:)

۹۶/۱۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی