riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست هجدهم : بدترین روزهای خدمت

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۰۴ ب.ظ

به نظر من بدترین روزهای خدمت روزی هست که فردای اون روز باید برگردی پادگان.کلی استرس پیدا می کنی و به شدت بداخلاق میشی.همش توی دلت میگی یعنی واقعا روزی میرسه که دیگه نخوام برم به اون سگ دونی؟!

دیروز که رفتم بیرون و یه گشتی توی هوای بارونی شیراز زدم ۲ تا کتاب هم خریدم که البته قیمت خیلی مناسبی داشتند و دوتاش روی هم ۱۲ تومن هم نشد!

یکی از کتاب ها مربوط به لوله کشی گاز خانگی و صنعتیه که به هر حال مطالب فنی جالبی رو می تونم از اون استخراج کنم و کلا به درد بخور هست.شاید روزی تصمیم گرفتم دفتر لوله کشی گاز بذارم.تازه یه دوست قدیمی هم دارم که توی همین کار هست.

کتاب دیگه ای که گرفتم یه رمان هست به نام « به خاطر یک فنجان قهوه در لندن ».چند صفحشو بیشتر نخوندم ولی ظاهرا مربوط به زندگی یه خانم مهاجر ایرانی هست که در خیابون های لندن ترشی و شیرینی و از این چیزا میفروشه و رابطه و حرف زدنش با مشتری هاش که از ملیت های مختلف هستن به نظر من خیلی جالبه.

کتاب ها رو که تونستم بخونم ، بهتر و دقیق تر معرفیشون می کنم.

فعلا بای بای...


۹۶/۱۲/۰۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی