riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست هفدهم : حال و هوای شهر زیبای شیراز

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

نمی خواستم به این زودی همه چیز رو لو بدم و بگم که یگان خدمتیم توی شیراز هست ولی دیگه گفتم!آره بعد از آموزشی افتادم شیراز که البته فعلا زوده واسه گفتن این حرف ها چون هنوز گفتن داستان دوران آموزشی تموم نشده.قصد دارم اگه تا تعطیلات عید زنده موندم ، گفتن خاطرات دوران آموزشی رو تکمیل کنم.بگذریم...

امسال استان فارس و همچنین استان بوشهر سال بسیار کم بارانی رو تجربه کردن.احتمالا تابستون بحران آب خواهیم داشت.اما از دیشب تا الان روی خیابون های شیراز بارون زیبایی میباره که جون تازه ای به قلب مردم شهر بخشیده.هوا خنک شده و هنوز هم بارون آخر زمستون در حال باریدنه.البته خیلی بی صدا و نم نم میزنه جوری که مردم که البته بیشتر چتر دارن به راحتی زیر دونه های قشنگ بارون قدم میزنن.

من این آخر هفته تونستم با روش تقریبا کثیفی مرخصی بگیرم که البته اگه این کار رو نمی کردم ضرر بزرگی می کردم.یه اتفاق فوق العاده بدی که برام افتاده اینه که یه سری مدارک رو دیر به پادگان دادم و احتمالا یک ماه بیشتر باید توی پادگان خدمت کنم.یعنی به جای اوایل اردیبهشت ، اول خرداد میرم برای تسویه حساب!!!خیلی ناراحتم.شنبه باید دوباره برم صحبت کنم که شاید راهکاری برام پیدا کردند.خدایا کمکم کن...

۹۶/۱۲/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی