riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست هشتم : فیلم های سینمایی قدیمی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۳۹ ب.ظ

من معمولا فیلم و سریال زیاد میبینم.البته از وقتی لباس سربازی رو به تن کردم نتونستم درست و حسابی فیلم ببینم.جالبه که من اینقدر فیلم های آمریکایی و ایرانی میبینم ولی تا حالا به فیلم هایی که تولید قبل از انقلاب بودند دقت نکرده بودم.با دیدن چند تا پیج اینستاگرام که عکس ها و قسمتی از فیلم های اون دوره رو به اشتراک گذاشته بود ، تصمیم گرفتم یه نگاهی به این دنیای فراموش شده بندازم.با دیدن دو تا فیلم معمولی (کاملا شانسی انتخاب کردم و توصیه کس خاصی نبود) از اون دوره که به طبع با کیفیت پایین و سیاه و سفید بودند فهمیدم که دنیای اون فیلم ها ، دنیای جالبیه.بعد از خدمت حتما باید فیلم های بیشتری از اون دوره ببینم.و اما فیلم هایی که من دیدم :


1) فیلم "یکی خوش صدا ، یکی خوش دست" به کارگردانی رضا صفایی

نمی دونم چرا این فیلم منو یاد فیلم شعله(همون فیلم هندی معروف) انداخت.

نعمت اله آغاسی آزموده هم توی فیلم بازی می کرد که نمی دونم همون آغاسی خواننده معروفه یا نه!


2) فیلم "اکبر دیلماج" به کارگردانی خسروپرویزی و با بازی رضا ارحام صدر در نقش اکبر و بازی شورانگیز طباطبایی در نقش کاترین.

جالبه که توی ویکی پدیا نوشته آقای رضا ارحام صدر بنیانگذار مکتب کمدی انتقادی در تئاتر ایران بوده!!!

خانم شورانگیز طباطبایی هم که از بس زیبا بازی کردند و لهجه ی بسیار زیباشون در ادای کلمات فارسی در مجموع گل کاشتن و من که نمیشناختمشون اصلا متوجه نشدم که ایشون یه خانم ایرانی هستن.استایل بدنشون هم به خارجی ها میخورد. 

لطفا اگه فیلم خوبی توی ذهنتون هست معرفی کنید(نظر بدید و اسم فیلم ها رو بنویسید.مرسی)

۹۶/۱۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۱)

سلام:)
والا قدیمی که سراغ‌ندارم
ایرانی کلا خیلی کم دیدم،ولی این فیلم ها رو دیدم،قبلا و‌دوستشون دارن و پیشنهاد میکنم:

The Legend Of 1900

True Detactive s01 

Allied 2016

-Unleashed.2005

Hacksaw Ridge2016

Shot Caller 2017

In time 2016

The shape of water2017

Turlets can fly

...

فعلا فقط همینا یادمه 



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی