riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

riseofsasaj

فصل اول : ماه های آخر خدمت سربازی

دیگه خدمت سربازیم داره تموم میشه و مرتب یاد روزهای گذشته میفتم.یاد روزهای اعزام ، تقسیم ، نگهبانی ، بازدید ، رژه و ...!... و مسئله دیگه ای که این روزها خیلی ذهنمو مشغول کرده اینه که چطور از دنیای نظامی به دنیای واقعی و زندگی شخصی خودم برگردم؟!

پست ششم : روز چهارم سربازی(خاطرات سربازی)

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

روز شلوغی بود.بیشتر از همیشه به خط بودیم جوری که حتی فرصت زیادی برای خوردن ناهار هم بهمون ندادند.ناهار هم خیلی بدمزه بود.مرغ بود ولی در اصل آشغال مرغ بود.بعد از ناهار خیلی سریع دوباره به خط شدیم و قرار بود به دسته ها و گروه های کوچکی تقسیم بشیم.من به طرز ناشیانه ای شدم سرگروه که البته اشتباه کردم چون مسئولیت توی سربازی اصلا خوب نیست.اتفاقی بود که افتاده بود.خلاصه من شدم دسته یک گروه یک!بچه های گروه ما اکثرا بچه های خوبی بودن.یکی از بچه های بوشهر که اسمش فرشاد بود هم افتاد تو گروه من.اساس تقسیم بندی ها اینه که بچه های همشهری رو از هم جدا کنن و یه جورایی همه قاطی پاتی بشن.اون روز تخت هامون رو جابه جا نکردن ولی برنامه این بود که همه به صورت کاملا شانسی و به ترتیب دسته و گروه تخت بگیرن که بهمون گفتن این کار رو فردا انجام میدن.یه اتفاق بدی که اون روز افتاد این بود که گروه 9 نفره ی ما رو برای مدتی مسئول تمیز کردن سرویس های بهداشتی کردن که البته ما زیاد هم تمیز نمی کردیم.من هم که سرگروه بودم قانونا نباید دست به سیاه و سفید میزدم ولی من همچین آدمی نبودم متاسفانه.شام هم یه کتلت مسخره بهمون دادند.لعنت به خدمت!!!


۹۶/۱۱/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
Sa Saj

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۷ ، ۰۹:۴۷ صبا بهمانی
همشهری هارا جدا میکنن که متحد نشن هوای هم داشته باشن?
خوب ببین اگه بخوان همینجوری الکی همه رو تقسیم کنن ممکنه ممکنه مثلا 40 تا لرزبان عزییییییییییییییییییییز یا عرب زبان عزییییییییییییییییییییزتر یک جا باشن و حالا یکی بیاد اینا کنترل کنه :)
اینجوری نیس که اصلا هم شهری یا هم استانی توی گروهانی که هستی نباشه
در کل این تقسیمات کار خوبیه چون باعث میشه آدم رفتارها ، منش ها ، پوشش ها ، زبانها ، عادات و خیلی از ویژگی های مختلف رو ببینه و متوجه بشه دنیا مال همه آدم هاست و قرار نیست مثلا همه مسلمان یا شیعه باشیم.
تازه واسه بعد از خدمت کلی دوست و رفیق از شهرهای مختلف پیدا میکنی که این عاااااااالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی